Hei. Ihana viikko takana! Eilen ihana mieheni ja minä mentiin kihloihin! Olemme pitkään siitä puhuneet mutta nyt kyllä   Janne pääsi yllättämään täysin<3

aaa%20sormus.jpg

Raskauskin on edennyt eilen viikolle 26! Pikkuhiljaa synnytys ja lapsen maailmaan tulo alkaa lähenemään. Ajatuksia raskauden suhteen on ollut viimeaikoina monenlaisia millainen lapsi sieltä syntyy, millainen äiti minusta tulee, millainen kasvattaja olen. Olen samalla myös miettinyt millaisia kasvattajia minulla on ollut.

Toivoisin että osaisin olla edes vähän samanlainen äiti kun mitä oma äitini on ollut minulle. Minulla on aina ollut rajat ja säännöt, mutta luottamus silti toisiimme on ollut hurjan suuri. Tiesin aina että vaikka olisin tehnyt jotain väärää kotiin kyllä uskaltaa mennä. Äiti on aina tukenut ja auttanut minua. Hänelle on uskaltanut kertoa kaiken ja hän on aina jaksanut kuunnella. Vaikka elämäsämme moni asia muuttuikin silti tiesin että äiti kyllä pitää huolta että me pärjäämme ja niin se on aina ollutkin. Vielä nykyäänkin kun asun kotoa jo pois tiedän että ovi on aina auki tarpeentullen ja että äiti on aina puhelimen toisessa päässä vastaamassa välillä hänen mielestään hieman outoihinkin kysymyksiini.