Hei! Olen siis pian 17-vuotias nuori nainen etelä-pohjanmaalta. Odotan nyt ensimmäistä lastani ja halusin aloittaa blogin kirjoittamisen raskauden etenemisestä ja siihen liittyvistä tunteistani. Asun yhdessä poikaystäväni ja kahden koiramme kanssa pienessä kylässä kaupungin tuntumassa. Raskausviikkoja minulla on 19+0, puoliväli lähestyy ja odotanki jo innolla että pienoinen syntyy maailmaan. Odotus aikani on ollut aika helppo, pientä pahoinvointia ja kipua lukuun ottamatta. Minulle raskausaika on ollut kasvamisen ja aikuistumisen paikka, ja mielestäni olen siinä onnistunut. Vauvvan tulo tottakai muuttaa elämääni suuresti, mutta ja tieto hänen tulostaan on muuttanut minua. Ulkoisia näkyviä muutoksia on tottakai tapahtunut, mutta sisälläni olevat muutokset ovat itselleni tärkeitä. 10.7 minulla on rakenneultra jossa selviää vauvvelin sukupuoli. 


Otettu%20Lumia%20Selfie%20-sovelluksella