Hei! Ihanat helteet piristivät suuresti viikonloppuani. Vietin aikaa mieheni siskon lapsien kanssa. Perjantaina pieni kummityttöni oli minulla hoidossa ja eilen miehet lähtivät kalastamaan joten menin hoitamaan myös kaksosia mieheni siskon avuksi. Heidän kanssa tekemistä ja menemistä aina riittää. Tytöt olevat todella meneviä ja heiltä on kyllä oppinut lastenhoidon salat! Viikonloput ja viikot eivät minulla paljon muuten eroa, kun kotona olen paitsi mieheni on viikot töissä ja minä ja kotona. Huomenna olisi sellaista pieni muotoista kodin siivousta ja muuta lomailevan naisen lempihommaa. 

  Pientä odotusta on kyllä jo perjantaille kun vauvan rakenneultra on silloin. Tänään tulee 21-vuotta kun äitini sai minun iässäni isoveljeni, ja olen onnellinen että äitini on ollut koko raskauden tukenani. 

Hauskaa ja antoisaa viikkoa kaikille!

Rakas<3                                      Äiti<3

aa%20rakas.jpgÄiti

<3: Janette